SFO Kastrup afdelingen

SFO KASTRUP

SFOen har til huse i en selvstændig bygning på skolens matrikel. Køkkenet er basen, hvor børnene krydser sig ind når de kommer om morgenen eller fra skole - og siger goddag og farvel til køkkenvagten. Desuden har vi bl.a. et multirum med bordtennis, et PC/spillerum, et stillerum, 2 rum til kreative aktiviteter samt et lokale primært til vores mellemtrinsbørn.

Ude har vi et kæmpe afvekslende legeområde med udeværksted samt et bålhus.

Rundt om i husets lokaler foregår der forskellige aktiviteter som f.eks. kreativt værksted, bordtennis, og spilleaktiviteter. På legepladsen og på de grønne områder bliver der spillet bold, kørt på rulleskøjter og mooncars, leget i sandkassen, lavet bål osv.

Desuden benytter vi dagligt Kastruphallen til div. bevægelsesaktiviteter og boldspil, samt SkoleSport.