SFO Iselinge afdelingen

SFO ISELINGE

SFOen har til huse i den ene fløj af skolen sammen med indskolingen. Lokalerne benyttes primært af SFOen, men der foregår til tider også holdundervisning. I øjeblikket har vi bl.a. et PC/iPad/spillerum, et musikrum, et stort puderum, et krea-rum, køkken, en stor værkstedshytte samt et lokale primært til mellemtrins-børn.

Udearealet er stort og afvekslende - med både fliser og asfalt, træer, buske, bakker og fodboldbane.

Vi forsøger at have forskellige aktivitetstilbud gennem året, alt efter årstid, vind og vejr. Bevægelse, kreativitet, spil og udeliv er altid en del af programmet. Dertil kommer i perioder f.eks. musik og dans, madlavning på bålet eller i skolekøkkenet, forskellige værksteder, bordtennis- og billardturneringer, konkurrencer, rollespil osv.

Vi benytter også Iselingehallen til SkoleSport en gang om ugen, samt til boldspil og leg.